دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ایزوله

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ق.ظ

یکشنبه بیمارستان بودم ،همش دوتا مریض اومد ، شانس من کیس من از بخش روماتو و ایزوله بود ، میترسیدم نزدیکش بشم‌، دستکش پوشیم ، خانم‌ح میگفت کنارش نفس نکش😑 به زور دستگاها رو گذاشتم ، تو اتاق یکیشونو بد گذاشتم ، خانم ح گیرداد که چرا اینطور گداشتی ، اینطور گذاشتن زیر سوال میبره تستو ، کلی بهم برخورد که جلو اون دوتا و بلند گفت ، بعضی هم استانیا از دشمنا بدترن، شب قبلش با ا سر مسابقه دعوا کردم که چرا کارایی که استاد گفته به منو انجام میدی ، با لحن تحقیرامیز جوابمو داد ، حالم ازش بهم خورد ، دوس دخترش خوبه که یه سکه پولش میکنه ، اصن‌نگاش نکردم و همش کنار استاد بودم ، اون شده همگروهی من ، لعنتیا یه جوری نباشین ،که تنفس کنار شما سخت باشه ...

مسابقه با ک شرکت کردم ، یه جورایی ترس داشتم ولی خودمو میخوام‌محک بزنم ، فوقش میبازم دیگه ، مهم نیست که اولم ، جایزش کیشه فک کنم😁 اسامیو دادم استاد ۳ گروه پسر و دتا دختر شرکت کردن ، استاد کلی مسخره بازی میکرد که این گروهو حدف کنیم ، امبولانس و دستگاه شوک بیاریم ، میگفت ر مشکل بینایی داره ، یه جوری ناراحت شدم ، آخه مگه دست خودشه ،قاطع گفت که اسم اون دوتا روبفرستیم ،ولی درمورد بقیه اینطور حرف میزنه ..چرا اینطورین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی