دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

کدوم راهو انتخاب کنم؟!

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ب.ظ

از وقتی آجی دکترا قبول شده ، تلاشم برای درس خوندن بیشتر شده ، امروز خوب پیشرفتم ، الان استوری یکی از دوستامو دیدم ، فک کنم میخواد دوباره کنکور بده ،(رفتارای بعضیا بی تاثیر نیست ) ، دوباره جا خوردم ، سردرگم شدم ، گیج شدم ، پاهام سست شد ، انگار که قلبم یه جای دیگه گیر کرده ...شک کردم که درس خوندنم درسته یا نه ، ارشد خوندنم ..

تا حالا شده یه آرزوی برآورده نشده گوشه ی دلت مونده باشه ، و گذر زمان نه تنها فراموشش نکنه ، بلکه تو رو سر در گم تر کنه ؟نمیتونم به هیچ وجه رویای پزشکی رو فراموش کنم ، با اینکه رشته الانم شاید از نظر بعضیا ایده آل باشه ، خدایا چیکار کنم ؟ اشک تو چشام جمعه ، گریم میاد ، نمیتونم فراموش کنم اصلا .. راهم درسته ؟

احتمال قبول شدن ارشدم هست ، (شاید استریت شاید کنکور ،)ولی رویام چی ؟اگه ارشد قبول بشم ، چطور میتونم نرم ؟ ه میگفت اگه ارشد روزانه باشی ، پزشکی پولی میشه برات ، حتی اگه پولی هم نباشه،  اگه کنکور بدم ریسکه برام ، ارشدو چطور ول کنم ؟ اگه قبول بشم باید انصراف بدم ، انصرافم ریسکه ؟  اگه هم نرم ، سهمیه استریتی و قبولی ارشدو از دست میدم..

پس اینی که میگن زندگی کوتاهتر از اونیه که دنبال رویاهات نری،چیه😔😔

خدایا چیکار کنم ؟ قلبم درد گرفت...

شما باشین چیکار میکنین ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۸

نظرات  (۱)

تا اونجایی که من میدونم ارشد هیچ ربطی به پولی شدن دوباره ی تحصیل در مقطع کارشناسی یا همون پزشکی نداره، بلکه کارشناسی مهمه که اگه روزانه بوده باشین و دوباره بخواین روزانه قبول بشین حتما باید پول یکیش رو بدین، یعنی یا باید مدرک کارشناسیتون رو که خوندین پولش رو بدین یا اینکه اون پزشکی رو پولی بخونین، و حتی روزانه بودن ارشد هم تاثیری نداره.

اما اینکه کدوم راه خوبه کاملا بستگی به خودتون داره:)

اما بهتره که همون پزشکی رو هم که رویاتونه، کاملا ایده آل تصورش نکنین. چرا اصلا پزشکی رو دوست دارین؟ به خاطر موقعیت اجتماعی؟ موقعیت کاری؟ مفید بودنش ؟ به خاطر چی؟ اگه کشوری بودین که با رشته ی الانتون، موقعیت اجتماعی و کاریتون بالاتر از پزشکی بود از نظر جامعه، بازم حاضر بودین تغییر رشته بدین؟

مهم اینه که خودتون، از خودتون راضی باشین:)

راستش من خودمم توی این دوراهی بودم، اما تصمیم گرفتم رشته ی خودمو ادامه بدم، الانم پشیمون نیستم :)

امیدوارم هر مسیری رو که انتخاب می کنین موفق باشین:)

پاسخ:
ممنونم دوست عزیز که باحوصله خوندین و نظر دادین🌹 دیوان عالی گفته که اگه روزانه باشی ، مجدد بخوای روزانه بری پولی نیست ، اما دوستم چند روز پیش گفت اگه ارشد روزانه بری باید پول بدی، حالا نمیدونم چقد درست باشه ، من رشته پزشکی رو دوس دارم نه به خاطر پولش ودرآمدش و موقعیت کاریش ،چون همه اینا رو الان تو رشتم دارم ، ولی دلم گیره ، و نمیتونم فراموشش کنم ، ازیه طرفم انتخاب برام ریسکه...
امیدوارم شما هم همیشه موفق باشین🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی