دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سمینار

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۲ ب.ظ

امروز جلسه هماهنگی سمینار بود ، از هر دانشگاهی یکی نماینده بود ، منم نماینده دانشگاه بودم ، با اسنپ صب رفتم جلسه ۱۰ بود ، یه ربع زودتر رسیدم ، جلوی در آقای ع گفت شما خانم بهشتین گفتم نه، گفت پس خانم .. هستین ، گفتم اره ، خودشو معرفی کرد ، گفت منم دبیر انجمنم ، به جای اینکه بگم خوشبختم گفتم اِ ! یه لحظه بعدش متوجه شدم سریع اصلاح کردم ، خودم خندم گرفت 😁😂 رفتم جلسه ، خیلی خوب بووووود ، از پوسترسمینار که خیلی قشنگ طراحی شده بود و کهکشانی بود ، تا حرفاشون ، دبیرای انجمن از ارشدا بودن ، استادشون گفت رای گیری شده ، برعکس سمینارپارسال ما که به زبون ریختن بود ، خیلی خوب بود همه چی ، جو تیمی بچه ها ، رابطشون با استادشون ،.. برعکس ما که همش تک رویه ، حیطه های جدیدی اضافه شده بود هنر کارآفرینی ، در مورد اینکه بچه ها ناامیدن نسبت به رشته ، حرفای قشنگی میزد ، سه نفر فقط ارایه سخنرانی داشتن حذف پنل کارگاه ، خیلی خوب بود همه چی ... میدونی به راهم امیدوارتر شدم ، تو راهیم که هر چیز میتونه منو ناامیدترکنه یا برعکس .... استاده میگفت رشته ما یکی از زیباترین رشته های جهانه ، راس میگفت واقعا ، همش درگیر حس خوب بوم ، حرف تو ذهنم بود ولی اصن نظر ندادم، فقط دوس داشتم گوش بدم🙈🙊 چقد خوب شد که رفتم انگار که همه اینا نشونه اس واسه راهم... تو ذهنم یه سری ایده هنری هست که دوس دارم محققشون کنم ،  دیشب انتظار داشتم یکی تو این جمع باشه که نبود الان ، چقد خیال پردازی کردم😅😅 

میگفت باید این ناامیدی رو دور کنیم ، اینده این رشته دست ما دانشجوهاست ..

یه همهشهری هم دیدم ارشد بود ، با هم حرف زدیم ، ولی خیلی صمیمی نبودیم😶 میخواست تهران بمونه کارشناسیشو اصفهان بوده مارا ، میگفت رتبه ۲ یا۴ هم همشهریمون بوده..

یاد پارسال افتادم چقد بدجنس بازی دراوردن...به خاطر سمینار ، منو آخراش روابط عمومی کردن که کوتاهکاریشونو بندازن گردنم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی