دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

افت

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

امروز صبح با خستگی بیدارشدم ،شب قبلش دیر خوابیدم☹😡 استاد چیزای خوبی میگفت ، از انصاف تو کار و... میگفت سعی میکنم با افرادی که شر دارن کار نکنم ، یه اقای خیلی پولدار اومده و گفته حاضرم کلی پول بدم بهت ، ولی گفته من جنس مناسبو میدم نه گرون ، که خیلی به دلش نشسته ، بعد کلینیک رفتم سما ، این ترم خیلی افت کردم ، معدلم ۱۸.۸۶ شد😔😔😞😞😞 نفر دوم شدم ، رقابتمون خیلی سخته و تنگاتنگه ... اشک تو چشام جمع شد ، باید معدلمو بالا بکشم ، این دوهفته هم اصن خوب نخوندم😞 باید استریت بشم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۲

نظرات  (۱)

۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۰۸ ehsangold ehsangold

موفق و پیروز باشید 

خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید:

مشاهده قیمت و خرید انگشتر طلای مدرن نگین دار کد 529

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی