دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ازتون متنفرم

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ق.ظ

خیلی وقته ننوشتم ، دو هفته اس که عمه و عزیزترین فامیلم فوت شده ، بمانه که چقد گریه کردم و اشک ریختم

سرم داره میترکه ، اشک تو چشام جمع شده ، خدایا بعضی آدما رو چطور ساختی که اینقد عوضین ، با ت دعوام شد و ر ، استاد از زبون من یه چی گفته ، کاری که به عهده ماستو یکی دیگه با زرنگ بازی داره میگیره و جلسه میگه داشتیم و تیمو قراره هماهنگ کنیم ...

از استادا و دپارتمان متنفرم و مدیر گروه

آدمو زده میکنن ، دوس دارم بشینم خیلی رک باهاشون صحبت کنم ، ولی حیف که اولم و مجبورم باهاشون درست صحبت کنم

ازتون متنفرم ، آدمای فرصت طلب ، کسایی که همه چیزو به نفع خودتون تغییر میدین ، به راحتی آدمو زیر پاتون له میکنین ، با چاپلوسی و زرنگی جلو میرین و بقیه هم پشتتون هستن 

متنفرم ازتون ، امیدوارم حسی رو که به من دادینو ، یکی دیگه براتون بوجود بیاره

از سردرد خوابم نمیبره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۴

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۸ ، ۰۴:۰۹ برزآویا •••

ای کاش تنفر یه نیرویی مثل یه گوی آتشین داشت 

پاسخ:
کاش به جای این نیرو ، آدما میفهمیدن که چقد با حرفاشون دل آدما رو میشکنن ، نمیدونم شایدم اگه میدونستن بدتر میکردن😑

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی