دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

Pitza cell 16

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۱ ب.ظ

دیشب با عمه رفتیم پیتزا فروشی سلول ۱۶ ، ایده این پیتزا فروشیو مثه اینکه دونفر که تو زندان بودن (فک کنم به خاطر مهریه ) داشتن ، که الان ۱٪ از پولاشونو صرف زندانیای غیر عمد میکنن ، گارسونا خیلی خوش برخورد بودن ، همشون لباس مشکی و سفید راه راه پوشیده بودن ، و داخلش بشکه و میله بود ، حتی ظزفاشم شبیه زنداییا بود ، ایده جالبی بود۰🤩

عکسو چطور میچرخونن ؟☹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴

نظرات  (۱)

سلام،فکر کنم توی بیان راهی برای چرخوندن عکس نباشه،باید در ی نرم افزار خارج از بیان Rotate کرد...

پاسخ:
سلام ،خیلی ممنون🙏🙏 آخه عکسم تو اینجا اینطور میشه ، تو گوشی عادیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی