دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

نتایج

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۸ ب.ظ

دیشب تا ۳ اینا بیدار بودم ، اما صب ۱۱ بیدار شدم🙄 از درس خوندنم راضی بودم ، فصل ۳ رفرنسو تموم کردم ، استرس تنها نمره نیومدمو دارم ، یه چشم به سماست ، یه چشم به سنجش.

خدا کنه نمرم خوب بشه و این ترمم اول بشم ،خیلی زحمت کشیدم 🙈 آجی هم دکترا انشالله قبول بشه ، که واقعا نیاز داره به خبر خوب  ...

ساعت ۲۱ امشبم نتیجه اون مسابقه که شرکت کردم میاد ، انشالله برنده بشم ،دو مسابقه قبلی که قرعه کشی در نیومدم ، کلی خورد تو ذوقم🙇‍♀️

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴

نظرات  (۲)

قرعه کشی مسابقه برنده نشدم ، برای سومین بار متوالی😔😔😔

۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۳۲ تبادل لینک رایگان و قوی

سلام خسته نباشید، اگه دوست داشته باشید خوشحال میشم با سایت ما تبادل لینک داشته باشید، سایت آگهی رایگان، دارای یه پرتال تبادل لینک حرفه ای هست که میتونید به راحتی لینک خودتون رو ثبت کنید. با این کار در مدت نسبتا کوتاهی بازدید سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد، موفق باشید. - تبادل لینک سه طرفه مطابق با استانداردهای جدید گوگل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی