دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

حس مبهم

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

میدونی یه حس خاص گنگ و مبهم دارم

نمیدونم چرا یه دفعه اینطور شدم..

صبح با شز رفیتیم شرکت که آموزش ببینیم ،با اسنپ راننده خانم رفتیم ، خانمه که آموزش میداد ، خیلی چیزا رو رد میکرد میگفت دس نزنین ،یکم با اونا ور رفتیم ،یه سوال پرسید ،موندیم توش😁 چرا استادامون اینطورین ، مثلا بهترین دانشگاهیم👊😑 بعد پیاده رفتیم انقلاب ، من آش شله قلمکار سفارش دادم اونا فست فود ، کلی خوشحال و شاد بودیم ، یه جورایی دلم گفت که بمونم تو این رشته ، کلی شوخی کردیم ، ز میگفت تو به ک اهمیت میدی و به اون میگی بیاد جلو باد کولر 😂 بغلیمم همش میخندید ، میگفت حواست به ک هست ، عکسایی که گرفتیم همه داغون بودن ، تو خیابون همه به ک نگاه میکردن😁 بچم جذابه😁 

اومدم خوابگاه خوابیدم ، بعد بیدارشدم، موقع پیج غذا جا موندیم ، دل پیچه شدید داشتم ، تا خوابگاهم به زور اومدم ، با ه که دکترامونه درمورد استادا و اینا صحبت کردیم ، چای لیمو و عرق نعنا برا دلم خوردم ، ی هنوز نیومده بود، با دوس پسرش و م بیرون بود ، کلی با م سربه سرش گذاشتیم ، موقع نناز گوشیشو تو سجاده از دست ما قایم کرد ، ووقتی زنگ خورد گفت فرشته ها خاموشش کردن ، ماهم کلی خندیدیم ، ی به اسم مخففم گیر دادکه شبیه همکلاسیشه ، و داشت با اون چت میکرد ، م گفت بریم کوهنوردی ولی گفتم درس دارم ، ی هم گفت با دوس پسرم بیا بیریم بیرون که منم گفتم بیخیال تنها بیام چیکار ، ک براش استیچ خریده بود ،داد به م که بده بهش تا بقیه شک نکنن و کادو تولدشه ،کلی عروسکشو دوس داشتم  وبغلش کردم😍

م گفت ک رفته کانادا واسه دکترا..

یهو دلم گرفت ش هم رفته بود دانمارک ..

هیچیم مشخص نیستم ،نه راهم نه رشتم ،نه ایندم ، نه حتی میتونم به کسی فکر کنم، نه کسی هست ..

برم‌نرم ، چیکار کنم ، م میگفت تو هم میری ..

نمیدونم یه دفعه تو ذهنم این اومد که ۸ آبان بانک گفته ...

خدایا کمکمون کن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی