دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تولد مریم!

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

دیشب خیلی بی حوصله شده بودم و حسابی خوابم میومد ، گفتم زنگ بزنم مریم هم تولدشو تبریک بگم هم حال دوتامون خوب شه ، چندروز قبلش تولد ی بود ، بهش تبریک تولد نگفتم ، نه به خاطر اینکه فراموش کردم ...

پارسال از لحن پیام تبریکش خیلی ناراحت شدم ،تابستونم چندبار گفتم بریم بیرون نیومد ، آخه این چه دوستیه که سالی یه بار یه تبریک خشک و خالی واسه تولد هم بفرستی ، حتی اگه ۱۸ سال دوست باشی!!! اصن ارزششو نداره به نظرم .. یاد روزایی که پشت کنکور بودم افتادم ، اون پزشکی قبول شد ، توی اون دوسال خدا میدونه که چقد درحسرت پیاماش بودم و گریم میگرفت ازش ، آخرش گفت فک کردم شاید اینطور راحت تری ، خیلی تنها بودم ، اخه کدوم ادمی دوس داره یه مدت طولانی تنها باشه ، وقتی کسی تو سختیا باهات نیس تو راحتیا ام نباشه ، چه باک!!

دیشب به م زنگ زدم و کلی تبریک گفتم و باهم خندیدیم ، و از لوازم ارایشیای تقلبی و تا سینگلی 😂 و... حرف زدیم ، گفتم خوشحالم که هستی ، بعد این همه سال کسی هست که وقتی باهاش صحبت میکنم راحتم ، خود خودم هستم ، چقد خوبه که همیشه اطرافت پر این آدما باشه ... ح و ف هم میومدن وسط حرفاموت میگفتن مشکوکی ، منم میگفتم بابا به خدا دارم با دختر صحبت میکنم😁 

مریم از اون دسته آدماییه که دنیا خیلی بهشون نیاز داره....❤❤❤😍

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی