دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

دنیای پشت لبخند

دنیای واقعی من

لحظات زندگی من
صرفا یه دفترچه خاطرات روزانه
از دفترچه خاطرات روزانه انتظار جذاب بودن نداشته باشید...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

نتایج دکترا🙇‍♀️

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۲۴ ب.ظ

امروز روز خوبیه ، صب یکم دیر رفتم بیمارستان ، مریضا زیاد بودن ، از مریض دیالیزی که تو صف پیوند بود و نمک میریخت ، تا مریض پیری که تعادل نداشت و دو نفره دستاشو میگرفتن تا همشهریم .. فک میکنم یه درجه کارم بهتر شد ، و نکته های خیلی زیادی یاد گرفتم ، ح وضو گرفت ، به من گفت نماز میخونی ، نتونستم بگم روزه هامو گرفتم ، ولی نمازمو الان مدتیه نخوندم ،گفت مدتی من کنارگذاشتم ، آدم به بن بست میرسه ، از اختلاف سن من و داداشم پرسید ، گفت پس جا داره که یه بچه دیگه بیارم 😂 بعد رفتم هفت تیر  ،

از صب چندبار سازمان سنجشو سما رو چک کردم خبری نبود ، از خواب بیدار شدم ، نتایج دکتری اومده بود ، زنگ زدم آجی ، برنداشت ، ناراحت شدم نکنه قبول نشده ، ج نمیده ، پیام دادم‌، بعد زنگ زدم‌مامان ، خونه خاله اینا بود ، بعد چند دقیقه داداش خوش خبرم پیام داد آجی قبول شده، ز زدم آجی ، صدای خوشحالی و خندش دلمو آروم میکرد ، گفتم آجی کنکور تو اومد ، نمره من نیومدlaugh خدایااااا شکرت ، خدا میدونه آجی چقد به این خبر خوب نیاز داشت ، اشک ذوق تو چشام جمع شد ، خدا نصیب همه این لحظاتو بکنهangelheart۰

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی